Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2 Предоставяне на достъп до обществена информация

      Гражданите и юридическите лица, чужденците и лицата без гражданство имат право на достъп до обществена информация (официална и служебна), както и право на повторно използване на информация от обществения сектор, която се създава или се съхранява от държавните органи на Република България, техните териториални звена и органите на местно самоуправление.
  • На основание на:
    • Закон за достъп до обществена информация - чл. 3, ал. 1; чл. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни от заявяване на услугата, в случай че са спазени всички реквизити на заявлението и исканата обществена информация се намира в РЗИ-Добрич.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на здравеопазването
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Редът е определен в АПК, в 14 дневен срок от съобщаването на индивидуалния административен акт.

  • Ограничения и условности:
    • Случаи, в които е допустимо удължаване на срока за предоставяне на достъп:

      -    когато не е уточнен предметът на исканата обществена информация, 14-дневният срок тече от датата на получаване на уточняването;

      -    до 10 дни, в случай че исканата информация е в голямо количество и е необходимо допълнително време за нейната подготовка;

      -    до 14 дни, когато исканата информация се отнася до трети лица и е необходимо получаване на тяхното съгласие за предоставянето й.

      В случай, че заявителят не уточни предмета на исканата обществена информация до 30 дни от уведомяването му, заявлението се оставя без разглеждане и се архивира.

      Срокът за предоставяне на информацията не може да бъде по-кратък от 30 дни, считано от датата на получаване на решението.

      Достъп до обществена информация се предоставя след заплащане на определените разходи и представяне на платежен документ.

      Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, решението за предоставяне на достъп заедно с копие от информацията се изпраща на посочения адрес на електронна поща или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се заплащат разходи по предоставянето.

      НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

      1.    В  Центъра за  административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57, ет. 1, стая 111), като същото може да се внесе устно, след попълване от длъжностното лице на протокол по образец и се завежда в АИС за документооборот.

      2.    По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ-Добрич: rzi-dobrich@mh.government.bg

      3.    Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)..

      4.    През платформата за достъп до обществена информация.

      5.    На профила на Регионална здравна инспекция-Добрич (ЕИК 176031070), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.

      При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено и се определя срок за отстраняването им.

       

      НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

      Изходящият документ може да бъде получен:

      1. В Център за  административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111, лично или чрез упълномощено  лице.

      2. На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. Документът се изпраща:

      -    Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;

      -    С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.

      3. На платформата за достъп до обществена информация.

      4. На електронен адрес, съгласно изискванията на Закона за електронното управление.

      5. На профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, гр. Добрич ул. Св.св. Кирил и Методий" № 57, п.к. 9300
Код за междуселищно избиране: 058
Телефон за връзка: 655511
Факс: (058)600 692
Адрес на електронна поща: rzi-dobrich@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, от 12.00 до 12.30 - почивка. Звеното за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане