Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
Заявяване на услугатаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез упълномощен представител в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез пощенски оператор на адреса посочен в заявлението;
- устно в деловодството (ЦИУ) при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
Необходими документи:
- заявление по образец;
· документ за собственост;
· ситуационна скица;
· проект с конструктивно становище;
-
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
- Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочения в заявлението адрес;
- От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
За услугата се заплаща такса
- за обикновена услуга – 5,00 лв. на кв.м. застроена площ
- за обикновена услуга - 25 лв. за разрешение за ползвана общинска площ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- по банкова сметка и код за вид плащане:
Банка "Юробанк България" АД- гр. Кресна
Банкова сметка: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44
BIC: BPBIBGSF
Код за вид плащане 448001 – такса за технически услуги
- в брой на гише в деловодството;
- с банкова карта на гише в МДТ;
Процедура Процедура по проверка на необходимите документи:
- удостоверяване на самоличността;
- проверка за попълнени реквизити и подпис на заявителя;
- проверка в информационната система за наличие или липса на задължения .
ДокументиНеобходими документи:
- заявление по образец;
· документ за собственост;
· ситуационна скица;
· проект с конструктивно становище;
-
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
- Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочения в заявлението адрес;
- От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
За услугата се заплаща такса
- за обикновена услуга – 5,00 лв. на кв.м. застроена площ
- за обикновена услуга - 25 лв. за разрешение за ползвана общинска площ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- по банкова сметка и код за вид плащане:
Банка "Юробанк България" АД- гр. Кресна
Банкова сметка: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44
BIC: BPBIBGSF
Код за вид плащане 448001 – такса за технически услуги
- в брой на гише в деловодството;
- с банкова карта на гише в МДТ;
Интернет адреса, на който може се намира формулярът за заявяванетоhttps://www.kresna-bg.com/section-52-content.html
ОписаниеОписание:
Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез упълномощен представител в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез пощенски оператор на адреса посочен в заявлението;
- устно в деловодството (ЦИУ) при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
Необходими документи:
- заявление по образец;
· документ за собственост;
· ситуационна скица;
· проект с конструктивно становище;
-
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
- Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочения в заявлението адрес;
- От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
За услугата се заплаща такса
- за обикновена услуга – 5,00 лв. на кв.м. застроена площ
- за обикновена услуга - 25 лв. за разрешение за ползвана общинска площ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- по банкова сметка и код за вид плащане:
Банка "Юробанк България" АД- гр. Кресна
Банкова сметка: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44
BIC: BPBIBGSF
Код за вид плащане 448001 – такса за технически услуги
- в брой на гише в деловодството;
- с банкова карта на гише в МДТ;
Закон за устройство на територията
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща такса 5.00 лв. / 2.56 €За услугата се заплаща такса
- за обикновена услуга – 5,00 лв./2,56 евро/ на кв.м. застроена площ
- за обикновена услуга - 25 лв./12, 78 евро за разрешение за ползвана общинска площ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- по банкова сметка и код за вид плащане:
Банка "Юробанк България" АД- гр. Кресна
Банкова сметка: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44
BIC: BPBIBGSF
Код за вид плащане 448001 – такса за технически услуги
- в брой на гише в деловодството;
- с банкова карта на гише в МДТ;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта