Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

      След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя и съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Цялата екзекутивна документация се представя за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 175, ал. 1; чл. 175, ал. 2; чл. 175, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • До 1 месец
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • При отказ се дава мотивирана заповед, която подлежи на обжалване по реда на чл. 215 от ЗУТ в 14-дневен срок от съобщаването й.

  • Ограничения и условности:
    • Предаването на екзекутивната документация се удостоверява с подпис и печат на Областен управител, положен върху всички графични и текстови материали.

      Екзекутивната документация е неразделна част от издадените строителни книжа и се съхранява безсрочно в Областна администрация на Софийска област.

      Когато строежът е изпълнен в съответствие с одобрените инвестиционни проекти, не се предава екзекутивна документация.

      При установени съществени отклонения от издадените строителни книжа Областен управител е задължен да предприеме действия в съответствие с изискванията на чл. 175, ал. 3 ЗУТ.

      Отказ се дава с мотивирана заповед, която подлежи на обжалване по реда на чл. 215 ЗУТ в 14-дневен срок от съобщаването.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане