Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
Регистриране на технически паспорт на строеж. Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично или чрез упълномощен представител в Звеното за административно обслужване
- чрез пощенски оператор;
- устно в Звеното за административно обслужване при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Заявяването на административната услуга може да бъде направено и по електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги.
Необходими документи:
1. Документи, удостоверяващи качеството възложител по чл. 161 ЗУТ на Заявителя - собственик на имота, лице, на което е учредено право на строеж в чужд имот, и лице, което има право да строи в чужд имот по силата на закон;
2. Два оригинални екземпляра на Техническия паспорт на строежа, подписани от съставителя, на хартиен носител;
3. Технически паспорт в електронна форма на оптически, магнитен или друг носител чрез снемане на електронен образ от екземпляра, предназначен за регистриране;
4. Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението не се подава от възложителя.
5. Други.
Закон за устройство на територията