Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
ЗаявяванеЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично или чрез упълномощен представител в Звеното за административно обслужване
- чрез пощенски оператор;
- устно в Звеното за административно обслужване при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Заявяването на административната услуга може да бъде направено и по електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги.
Необходими документи:
1. Документи, удостоверяващи, че Заявителят е заинтересувано лице по смисъла на чл. 131 ЗУТ;
2. Документи, удостоверяващи основание по чл. 134, ал. 2 ЗУТ за исканото изменение;
3. Скица с предложение за изменението на действащия ПУП;
4. Два екземпляра от задание за проектиране на устройствен план, съгласно чл. 125 ЗУТ, съставено от възложителя. Заданието се придружава от необходимата информация за съществуващото положение и за действащите за съответната територия концепции и схеми за пространствено развитие и устройствени планове. При необходимост включва и опорен план с основни кадастрални и специализирани данни за територията;
5. Становище или решение на компетентния орган (Министерство на околната среда и водите или РИОСВ – София) за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие;
6. Становища на кметовете на засегнатите общини по чл. 135, ал. 4, т. 2 ЗУТ;
7. Предварително съгласие от заинтересуваните ведомства и общини;
8. За защитени територии за опазване на културното наследство заданието да е съгласувано с Министерството на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство;
9. Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението не се подава от възложителя.
Закон за устройство на територията