Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Устройство на територията, строителство, ГРАО, екология и опазване на околната среда”
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Ракитово, гр. Ракитово, ул. Иван Клинчаров №57, п.к. 4640
Код за междуселищно избиране: 03542
Телефон за връзка: (03542)2044, вътр.219
Факс: (03542)2253
Адрес на електронна поща: rakitovo@rakitovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Отдела работи с прекъсване от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно, правно, информационно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Ракитово, гр. Ракитово, ул. Иван Клинчаров 57, п.к. 4640
Код за междуселищно избиране: 03542
Телефон за връзка: (03542)2025
Факс: (03542)2253
Адрес на електронна поща: el_obm@rakitovo.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Отдела работи без почивка на обяд с цел удобство на гражданите.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Измерване, кубиране и маркиране на дървесина, добита извън горския фондНаименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите: 2006 ИИзмерване, кубиране и маркиране на дървесина, добита извън горския фонд
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: Правилник за прилагане на Закона за горите - чл. 131.
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: Главен експерт ЕОСС.
Информация за центъра за административно обслужване:
Адрес: обл. Пазарджик, община Ракитово, гр. Ракитово, ул.„Иван Клинчаров”№ 57, в сградата на община Ракитово.
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък.
Код за междуселищно избиране : 03542
Телефони за връзка с потребителите:+359 3542/2025 служители от ЦАО- стационарен телефон
Кол център: 0897567182.
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:Извършва се след издадено разрешително за отсичане на дървета. Издава се на собствениците на имоти, за които се отнасят, както и на законните им представители, на техните наследници. Издават и на трети лица, когато са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: подава се заявление по образец; пълномощно, когато искането се подава от упълномощено лице.
- Разрешение за отсичане
Дървесината, добита извън горския фонд при условията и по реда на Закона за опазване на селскостопанското имущество, преди транспортиране се маркира с марка - собственост на общината, на чиято територия е извършен добивът.Марката се изработва по образец, утвърден от изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по горите.Маркирането се извършва от длъжностно лице, определено от кмета на общината.
Услугата се предоставя на съответния терен.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Правилник за прилагане на Закона за горите
Не се заплаща за услугатаЗа услугата не се заплаща такса.