Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Длъжностни лица по гражданско състояние
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни - обикновена; 3 дни - бърза; 1 ден - експресна
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Областен управител Стара Загора или Административен съд Стара Загора
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      Оспорването на индивидуален административен акт по административен ред се извършва пред Областен управител - Стара Загора в 14 дни от съобщаването на акта на заинтересованите лица. Основната цел е да се провери дали административния акт е законосъобразен и правилен, като по - горестоящия орган може да го отмени изцяло или частично.

      Административните актове могат да се оспорят в 14-дневен срок от съобщаването им пред Административен съд - Стара Загора и обхваща само закоността на акта. Мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе. Обжалването се осъществява по реда на глава 10 от АПК.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "Трети март" №32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: 33-01, 33-26
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане