Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, ул. "Кирил и Методий" №8, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)611168
Факс: (084)629795
Адрес на електронна поща: rzi_razgrad@mbox.contact.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време от 8,30 до 17,00 ч.
Заявяване на услугатаЗаявител:
Лекари и лекари по дентална медицина, регистрирали лечебни заведения за извънболнична помощ по чл. 8, ал. 1, т. 1 буква „а“ и т. 2 буква „а“ от Закона за лечебните заведения (ЗЛЗ), които са регистрирани в населени места, в които няма разкрита аптека.
Необходими документи:
Заявление по образец;
Забележка: Първични документи, които са налични вече в РЗИ-Разград и са актуални, не се изискват от заявителя.
Вътрешен ходЗаявлението може да бъде подадено на място в Центъра за административно обслужване на РЗИ, чрез лицензиран пощенски оператор, по електронен път или устно.
В случай на устно заявявяне, се изготвя протокол от служителя, приел заявлението. Служител от ЦАО попълва необходимите документи, които се подписват от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило, като в него задължително се отбелязват и приложените документи. При устното заявяване по телефона, протоколът се подписва само от служителя.Към заявлението се прилагат документите, посочени в т. V.
Заявлението се регистрира под съответния за услугата номер в системата за управление на документооборота и работния поток Eventis R7.
Регистрираното заявление се насочва за изпълнение до дирекция „Медицински дейности“.
В срок от 2 работни дни от подаване на заявлението, длъжностното лице извършва проверка на изискуемите документи. При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено за необходимостта от допълване на преписката и се определя срок за отстраняването им. Срокът за издаване на Разрешение за съхранение и продажба на лекарствени продукти спира да тече от деня на уведомяването на заявителя.
В 7-дневен срок от подаване на заявлението или от отстраняване на непълнотата, комисия, назначена от директора на РЗИ, извършва проверка за съответствие с изискванията на чл. 8 на Наредба 5/2011 г.
В 3-дневен срок от приключване на проверката, директорът на РЗИ издава разрешение за съхранение и продажба на лекарствени продукти по образец или прави мотивиран отказ.
Разрешението се връчва на лицето, подало заявлението по начин, указан в подаденото от него заявление, като се уведомява директорът на Изпълнителната агенция по лекарствата (ИАЛ).
Отказ за извършване на процедурата:
При непълнота на изискуемите документи и непредставяне на същите в определения срок.
Отказът подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на административния акт не спира изпълнението му.
Начини на заявяване на услугата:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител) срещу подпис, в Центъра за административно обслужване на РЗИ;
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път - чрез електронната поща на РЗИ-Разград
- rzi_razgrad@mbox.contact.bg
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) Ниво на предоставяне на услугата
Ниво 2: Едностранна комуникация – предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес https://www.rzi-razgrad.org в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги“.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване
-
в) интернет адрес за служебно заявяване
-
г) вид на услугата - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност - в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – няма.
РезултатИздаване на разрешение за продажба и съхранение на лекарствени продукти.
Начини на получаване на резултата от услугата:
Административният акт се получава от заявителя по начин, указан в подаденото от него заявление, а именно:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител, в центъра за административно обслужване на РЗИ;
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. По електронен път.
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
Наредба № 5 от 6.07.2011 г. за условията и реда за получаване на разрешениe за съхранение и продажба на лекарствени продукти от лекари и лекари по дентална медицина и снабдяването им с лекарствени продукти