Информация за центъра за административно обслужване:
адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
телефон за връзка:
0335 54 500 - Централа
0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
0335 54 521 - Гише 2 Екология и общинска собственост
0335 54 524 - Гише 4 Устройство на територията и строителство
0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
0335 54 693 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към компетентното звено.
Изготвяне на доумента;
Получаване на документа от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Необходими документи:
1. Заявление;
2. Оригинална скица и или извлечение от действащ ПУП;
3. Комбинирана скица за Карлово;
4. Документ за собственост;
5. Договор в нотариална форма от останалите съсобственици /само при съсобственост/
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Таксата за услугата се заплаща при подаване на искането.
Начини на заявяване на услугата:
-
на гише в Център за административно обслужване;
-
на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
-
чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
-
чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване -
www.karlovo.bg;
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2083?cP=1&q=2083
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д)Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок
Начини на получаване на резултата от услугата:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
На посочен от вас е-мейл адрес
Чрез системата за сигурно електронно връчване