Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1102 Регистрация и заверка на лична здравна книжка

      Заверяването се извършва чрез поставяне на име и подпис на длъжностно лице-здравен инспектор, определен със Заповед на директора. Личната здравна книжка се регистрира в РЗИ по местонахождение на обекта на месторабота или по постоянен адрес на лицето след извършване на предварителните медицински прегледи и изследвания.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 15 от 27.06.2006 г. за здравните изисквания към лицата, работещи в детските заведения, специализираните институции за деца и възрастни, водоснабдителните обекти, предприятията, които произвеждат или търгуват с храни, бръснарските, фризьорските и козметичните салони - чл. 4, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Определени със заповед на директора на РЗИ длъжностни лица
    • Срок за предоставяне:
      • в деня на заявяването или в рамките на 3 работни дни при заявяване чрез лицензиран пощенски оператор
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Kнижката се регистрира еднократно – при издаване, а се заверява при издаване и при замяна на изцяло попълнената заверена книжка с нова.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Директор
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • По реда и в сроковете, регламентирани с Административнопроцесуалния кодекс.

    • Ограничения и условности:
      • При заявяване на услугата на място в РЗИ, тя се предоставя в рамките на същия работен ден.

        При заявяване чрез лицензиран пощенски оператор - в рамките на 3 работни дни от получаването на отговарящи на изискванията заявление и придружаващи го документи.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул. "Цар Симеон Велики" № 76
    Код за междуселищно избиране: 094
    Телефон за връзка: (094) 923 176
    Адрес на електронна поща: rzi-vidin@mh.government.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО) без прекъсване. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане