Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на качеството, административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, ул. Дамян Груев 8, п.к. 1303
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8903430, 8903431, 8903429
Факс: 8903434
Адрес на електронна поща: delovodstvo@bda.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, (без прекъсване)
ЦАО продължава работата си до приключване на административното обслужване, но не повече от два астрономически часа, когато след края на обявеното работно време има чакащи потребители на административни услуги.
Предоставените за връзка телефони са стационарни и цената на обаждане е съгласно тарифният план и условията на мобилния оператор за конкретния абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на завление в деловодството на ИАЛЗаявление по образец се подава в деловодството на ИАЛ. Към заявлението се прилагат и документите, описани в чл. 13, ал. 2 от Наредба № 31/12.08.2007 г.
Необходими документи:
1. заявление за съществена промяна;
2. придружително писмо;
3. обобщение на планираната промяна;
4. списък на актуализираните документи;
5. актуализираната документация по чл. 2 (административна документация), чл. 3 (информация за участник), чл. 4 (документация за протокола на изпитването), чл. 5 (документация за изпитвания лекарствен продукт), чл. 6 (документация за техническите изисквания и персонала) и чл. 7 (данни за финансиране и административна организация на проучването), отразяваща промените;
6. страници от документацията с маркирани промени, сравняващи актуалните и предлаганите нови текстове;
7. обосновка на промените;
8. документ за платена такса.
9. декларацията по чл. 123 ЗЛПХМ
10. копие от положителното становище на комисията по етика, когато стане налично.
11. заявлението по чл. 8, ал. 1, попълнено с актуализирана информация, отразяваща предлаганата промяна, както и копие с маркирани промени, на електронен и хартиен носител.
Със заявлението и документацията заявителят прилага електронен носител, съдържащ запис на заявлението във формат съвместим с изискванията за въвеждане в Европейската база данни за клинични изпитвания;
Валидиране на документациятаВалидиране на подадените документи и оценяване пълнотата на подадената документация.
Административна обработка на услугатаСъгласно чл.128, ал. 1 т.3 от ЗЛПХМ, при оценка на документацията ИАЛ може еднократно писмено да изиска от заявителя допълнителна документация.
Издаване на индивидуалния административен актАко в срок до 35 дни от подаване на документацията за промяна за клинични изпитвания с лекарствени продукти по чл. 109, т. 3 заявителят не получи уведомление за отказ, предлаганите промени могат да бъдат извършени.
Връчване на индивидуален административен актПодписаното от изпълнителния директор на ИАЛ писмо за приемане на съществена промяна в клинично изпитване с лекарствен продукт или уведомление за отказ за прилагане на съществена промяна в хода на клинично изпитване с лекарствен продукт се подпечатва и се предоставя за връчване в Деловодството на ИАЛ. Документа се връчва на заявителя или на упълномощено от него лице при представяне на пълномощно.
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 13, ал. 1, т. 2 и ал. 2 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта