Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Дунавска" №6, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094)605720
Адрес на електронна поща: del_oa@vidin.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Център за административно обслужване:
Работно време от 09.00ч. до 17.30ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: del_oa@vidin.government.bg; Телефон за комуникация с потребителите: 094/ 605 720 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
заявяване на услугатаУслугата може да бъде заявена:
- По пощата на адрес: 3700 Видин, ул. Дунавска №6 чрез лицензиран пощенски оператор;
- „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Видин /партерен етаж/;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- На електронни пощи: del_oa@vidin.government.bg и ou_oa@vidin.government.bg ;
- чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
- чрез Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/aae317d1-2e32-47bf-b937-577431bad7a3 /изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/.
- устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Инетрнет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата
- https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/aae317d1-2e32-47bf-b937-577431bad7a3
- https://vidin.government.bg/
Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП
Вид на услугата-първична
Начини на получаване на резултата от услугата:
· по пощата, на посочен от адресата адрес;
· на ръка в Център за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Изпълнение на услугата
Полученото заявление се резолира от областен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“, който го разпределя за изпълнение към служител от специализираната администрация.
Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Информация за движението на преписката се предоставя от служителите в Центъра за административно обслужване.
Приложения:
1. Документи, които удостоверяват правен интерес на заявителя (съдебно удостоверение, документ за собственост, удостоверение за наследници и др.)
Закон за държавната собственост