Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, гр. София, ул. "Алабин" №22, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)907-1746
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sf.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
Отдел "Административно обслужване, финанси, архив и дигитализация"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, гр. София, ул. "Алабин" №22, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)92-65-125, 92-65-182, 92-65-189, 92-65-124
Факс: (02)988-47-94
Адрес на електронна поща: oblast@sf.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време. Звеното за административно обслужване работи при непрекъснат режим.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаСъгласно чл. 5, ал. 5 от Закона за електронното управление, услугата може да бъде заявена:
- По пощата на адрес: област София (столица), община Столична, гр. София, район „Триадица“, гр. София, ул. „Алабин“ № 22, п. к. 1000 чрез лицензиран пощенски оператор;
- В Центъра за административно обслужване в Областна администрация на област София - област София (столица), община Столична, гр. София, район Триадица, гр. София, ул. „Алабин“ № 22;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се квалифициран електронен подпис (КЕП) и профил в Системата за сигурно електронно връчване;
- На електронни пощи: oblast@sf.government.bg и delovodstvo@sf.government.bg;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения (за държавни инстиуции и ведомства);
- Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/oblastni%20administratsii/38 - изисква се квалифициран електронен подпис (КЕП), профил в Системата за сигурно електронно връчване (инсталиран Adobe Reader);
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – квалифициран електронен подпис (КЕП)
В случай на заявяване на услугата чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги или по електронна поща заявленията, както и всички приложени към тях документи, следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Изпълнение на услугатаЗаявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Начин за получаване на резултата от услугатаПолучаването на изготвения документ от заявителя на услугата или упълномощен представител се извършва по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- По пощата, на посочен от адресата адрес;
- На ръка в Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- По електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Система за електронен обмен на съобщения (за държавни институции и ведомства).