Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Регистрация и гражданско състояние"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" 7, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: 046)681112 стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя, 046)681211 стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя
Адрес на електронна поща: yambol@yambol.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:30 ч. до 13:30 ч.
Дирекция "Деловодно и информационно обслужване и ЦАО"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, Ямбол ул. "Г.С.Раковски" 7, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: 0875333844 мобилен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя, (046) 681215 стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя
Адрес на електронна поща: yambol@yambol.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО):
всеки работен ден от 08:00 до 18:00 и събота от 08:30 до 12:30 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1.Заявление по образец за избор или промяна на имуществените отношения в общината, в която е сключен и се съхраняват регистрите за сключен граждански брак ;
/Ако встъпващите в брак са избрали режим на имуществените си отношения, те представят обща декларация с нотариална заверка на подписите за избрания режим. Ако е сключен брачен договор, те представят удостоверение от нотариуса относно датата на договора и регистрационния му номер, както и номера, под който нотариусът е вписан в регистъра на Нотариалната камара и района му на действие./
2.Документ за самоличност на заявителя или нотариално заверено пълномощно на упълномощеното лице;
3.Документ за промяна на режима;
4.За заявяване по електронен път е необходимо да притежавате валидно Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
Начини на заявяване на услугата:1. Лично от звеното за административно обслужване
2. Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна куриерска пратка
3. По електронен път на електронен адрес
4. По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Начини на получаване на резултата от услугата:1. Лично от звеното за административно обслужване
2. Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна куриерска пратка, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
3. По електронен път на електронен адрес
4. По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Срок:Обикновена услуга - 2 работни дни
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път