Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Екология, управление на отпадъците и природни ресурси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54521
Адрес на електронна поща: eko@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка на отдел " Екология, управление на отпадъците и природни ресурси" от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 520 - Деловодство
- 0335 54 521 - Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Постоянна приемна на кмета
- 0335 54 524 - Гражданска регистрация
- 0335 54 593 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
- 0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
1. Документ за собственост
2. Скица на имота
3. Декларация за трасиране на имота
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Таксата за услугата се заплаща при подаване на искането.
НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
- на гише в Център за административно обслужване;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
- Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Карлово, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/karlovo/index.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕТА НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
- ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
- интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
- вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
- Ниво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация - ПИК
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път