Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:1. Копие от решението на ТЕЛК за освидетелстване на трайно намалената работоспособност над 71% или над 50 % загубена трудоспособност поради заболявания на опорно-двигателния апарат (сверява се оригинала при подаване на документите);
2. Копие от лична карта (сверява се оригинала при подаване на документите);
3. Актуална цветна снимка;
4. Копие от нотариално заверено пълномощно, в случай че заявлението не се подава от лицето с увреждания (сверява се оригинала при подаване на документите;
5. Заявление по образец за издаване на карта за безплатно паркиране на МПС, превозващо хора с увреждания.
Закон за движението по пътищата