Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, общинска собственост"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Лесичово, с. Лесичово, ул. "Никола Чочков" № 11-13, п.к. 4463
Код за междуселищно избиране: 03517
Телефон за връзка: 035172221; 03517 2427
Факс: 035172798
Адрес на електронна поща: oba_lesichovo@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Почивка 30 мин. от 12.30 до 13.00 ч.
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Лесичово, с. Лесичово, ул. " Никола Чочков" № 11-13, п.к. 4463
Код за междуселищно избиране: 03517
Телефон за връзка: 03517 2221
Факс: 03517 2798
Адрес на електронна поща: oba_lesichovo@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Пжочивка от 12.30. до 13.00 ч.
Изисквания, процедури, инструкцииОписание
Издане на скица за недвижим имот (поземлен имот, сграда или самостоятелен обект в сграда).
Скица Ви е необходима, когато искате да извършите разпоредителна сделка с недвижим имот.
До одобряване на кадастралните планове и кадастралните регистри (разписните списъци) към тях, скиците на недвижимите имоти се издават и поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти.
Oбщините издават само комбинирани скици.
Списъка с кадастрални карти може да бъде намерен на следния линк: https://www.cadastre.bg/teritorii-s-vlezli-v-sila-zapovedi-za-odobryavane-na-kadastralna-karta-i-kadastralni-registri
Забележка: За райони с одобрена кадастрална карта, скици се издават само от Агенцията по геодезия, картография и кадастър
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец.
Документ за собственост - копие.
Решение на Експертен съвет, когато се отнася за трасета, които минават през чужд имот.
Удостоверение за наследници при необходимост.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Възможни начини за заявяване
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
1. Вход в Моето пространство (eGov.bg).
2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
4. Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
3. Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
5. Попълнете полетата във формата.
6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
7. След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към съответната Общинска или Районна администрация.
За издаване на скица за недвижим имот от общински администрации, включени в одобрена кадастрална карта услугата се заявява по електронен път чрез информационната система на Агенция по геодезия, картография и кадастър https://kais.cadastre.bg/.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
1. лично от звеното за административно обслужване;
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
3. по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 30.00 лв. / 15.34 €
За експресна услуга 40.00 лв. / 20.45 €
За формат А4
Обикновена - 1 брой на цена 20,00 лв./10,23 € за 14 дни
Бърза - 1 брой на цена 30,00 лв./15,34 € за 7 дни
Експресна - 1 брой на цена 40,00 лв./20,45 € за 1 ден
За формат А3
Обикновена - 1 брой на цена 40,00 лв./20,45 € за 14 дни
Бърза - 1 брой на цена 60,00 лв./30,68 € за 7 дни
Експресна - 1 брой на цена 80,00 лв./40,90 € за 1 ден
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път