Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2157 Предоставяне на специализирани консултантски услуги на земеделски стопани за управлението на земята и на стопанствата

      Специализираните консултантски услуги включват индивидуални и/ или групови консултации на земеделски стопани , в т.ч. и на място в стопанствата, в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика.
  • На основание на:
    • Закон за подпомагане на земеделските производители - чл. 10, ал. 1; чл. 10, ал. 2
    • Регламент (ЕС) № 1306/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година относно финансирането, управлението и мониторинга на общата селскостопанска политика и за отмяна на регламенти (ЕИО) № 352/78, (ЕО) № 165/94, (ЕО) № 2799/98, (ЕО) № 814/2000, (ЕО) № 1290/2005 и (ЕО) № 485/2008 на Съвета - чл. 12
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Изпълнителен директор
  • Срок за предоставяне:
    • В зависимост от спецификата и начина на поставените въпроси:устно- в рамките на 15 мин., писмено- до 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • В зависимост от спецификата на поставените въпроси- безсрочен или до промяна в организацията настопанството
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на земеделието и храните
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на земеделието и храните
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Потребителите на административни услуги, предоставяни от НССЗ, имат възможност да подадат жалби, сигнали и оплаквания относно качеството на административното обслужване:

      - в деловодството на НССЗ на адрес: 1334 гр.София, ул.”Банско шосе” №7;

      - по пощата и/ или чрез куриерска пратка  на същия адрес;

      - по електронната поща на адрес: office@naas.government.bg;

      - в териториалните областни/мобилни общински офиса на посочените, в т.ч. „Звено за административни услуги“  адреси и телефони;

      - чрез обаждане на тел. +359 02 810 09 88;

      - чрез кутия за сигнали и предложения, поставени във всеки един от 27-те териториални областни офиса, както и на 3- етаж в сградата на НССЗ;

      - чрез попълване на анкетната карта- директно от интернет страницата и/ или на място в деловодството на НССЗ, респ. в 27- те ТОО и 28-те МОО на НССЗ

       

      Сигнал за незаконни или неправилни, или пораждащи съмнение за корупция действия или бездействия на служители от администрацията, както и сигнали по повод качеството на предоставяните административни услуги, може да се изпращат по посочения ред.

      Изпълнителният директор на НССЗ се произнася с мотивирано решение по изготвения доклад от проверката за изясняване на обстоятелствата, изложени в постъпилите жалби, сигнали и предложения.

      Решението се взема най-късно в двумесечен срок от постъпването му. Когато особено важни причини налагат, срокът може да бъде продължен, но с не повече от един месец, за което се уведомява подателя.

      Решението е писмено, мотивира се и се съобщава на подателя в 7- дневен срок от постановяването му. Когато с решението се засягат права или законни интереси на други лица, то се съобщава и на тях.

      Решението се изпълнява в едномесечен срок от постановяването им. По изключение, когато това се налага по особено важни причини, срокът може да бъде продължен, но с не повече от два месеца, за което се уведомява подателят.

      На получените жалби, сигнали и предложения ще се отговори по избрания от подателя начин - по пощата, на посочена електронна поща или факс.

      Няма да се изпращат отговори и да се разглеждат сигнали и жалби, които са анонимни, съдържат нецензурни изрази и обидни изказвания по отношение на българската администрация и институции. За анонимни се считат тези, които не съдържат достатъчно данни за обратна връзка с подателя – име и адрес за обратна кореспонденция.

  • Ограничения и условности:
    • услугата се предоставя на регистрирани земеделски стопани и на всички желаещи да се занимават със земеделска дейност

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Главна дирекция "Съвети в земеделието"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Люлин, ул. "Банско шосе" № 7, п.к. 1331
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8100988
Адрес на електронна поща: office@naas.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Всеки работен ден без прекъсване, съгласно изискванията на чл. 10, т. 4 от Наредбата за административно обслужване.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане