Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 24
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
       

      1.Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
      2.Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
      3.Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане