Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Електронно възлагане и мониторинг"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. Леге 4, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)98597166
Адрес на електронна поща: aop@aop.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Телефонна линия за въпроси, свързани с попълване на образци на обявленията за обществени поръчки и на регистрационни форми и създаване на партида на възложител, работи в интервалите от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Звено за административно обслужване - център за обслужване на потребители на ЦАИС ЕОП - тел.: 0700 17 151 (на цената на един градски разговор за цялата страна или в зависимост от абонаментния план); работно време: стандартно работно време, от 09:00 до 17:30 часа.
Вписване на данни в Регистъра на обществените поръчки Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт:
- Данните, подлежащи на вписване в Регистъра на обществените поръчки, се изготвят съгласно образец, който се попълва онлайн в Централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП) на адрес https://www.eop.bg. При изпращане на част от попълнените образци се изисква задължително използване на квалифициран електронен подпис (КЕП). Решенията на възложителите за откриване, промяна и удължаване на срокове се подписват електронно и публикуването им се удостоверява с времеви печат.
- Данните, подлежащи на вписване в Регистърът на обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП, се изготвят съгласно образец, който се попълва, валидира, подписва с КЕП и се изпраща за вписване в регистъра чрез функционалността за импорт на специализираното софтуерно приложение „Редактор на форми“. Информация за приложението и неговия инсталационен пакет са достъпни на интернет адрес: https://www2.aop.bg/obrazci-i-spisyci/redaktor-na-formi/
- Изисквания:
Необходима е регистрация в ЦАИС ЕОП.
За обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП, е необходимо лицето, което подава документи с КЕП, да бъде упълномощено от възложителя.
- Необходими документи: Заявление за създаване на упълномощен потребител в Регистърът на обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП.
- Образци на формуляри: Образец на заявление за създаване на упълномощен потребител в Регистърът на обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП (https://www2.aop.bg/wp-content/uploads/2019/10/2website_infoblanka.pdf).
- Начини на заявяване на услугата: Подаване на заявление за упълномощен потребител в РОП.
- Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя:
Ниво 3: Двустранна комуникация – заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път на интернет адрес https://www.eop.bg/. За обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП интернет адресът е https://www.aop.bg.
Ниво на осигуреност – значително.
Средства за електронна идентификация: КЕП, потребителско име и парола.
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: безсрочен.
- Такси или цени, основание за тяхното определяне и начини на плащане: Услугата е безплатна.
- Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: aop@aop.bg.
- Начини на получаване на резултата от услугата:
Резултатът е вписан документ в РОП на адрес https://www.eop.bg/today, а за обществените поръчки, открити преди задължителното използване на ЦАИС ЕОП – на адрес https://www.aop.bg.