Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3. нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
Подаване на исканеУдостоверение за родените от майката деца се издава по образец съгласно приложение № 7 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението.
В удостоверението се включват всички деца на майката, вписани в регистъра на населението.Дата на раждане на дете се вписва в удостоверението само когато същото няма ЕГН.
Издава се въз основа на регистъра на населението по постоянния адрес на лицето, за което се отнася или по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис и Закона за електронното управление от НБД „Население”.
Издаване на удостоверениеСлед приемане на искането, длъжностното лице извършва проверка в съответните регистри, компютърният им еквивалент - Локална база данни "Население", в Национална база данни "Население" и изготвя удостоверението.
Изготвеното удостоверение се предоставя на заявителя.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 6 лв.
За експресна услуга 9 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път