За удостоверяване наличието или липсата на правни ограничения се издава Удостоверение за правно ограничение по образец съгласно приложение № 8 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението.
Когато в регистъра на население има данни, че на лицето е наложено правно ограничение, длъжностното лице вписва в удостоверението вида на правното ограничение. Видът на правното ограничение може да бъде: "пълно запрещение", "ограничено запрещение", "лишен от родителски права" или "ограничени родителски права".
Когато в регистъра на населението няма данни за наложено правно ограничение на лицето, длъжностното лице вписва в удостоверението само текста "няма правно ограничение".
Издава се въз основа на регистъра на населението, или по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис и Закона за електронното управление.
 
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Административното обслужване в Община Мъглиж се осъществява чрез:
„Център за административно обслужване" (ЦАО), които е в сградата на община Мъглиж на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март" № 32.
Осигурява се достъп и възможност за комуникация с ЦАО в рамките на обявеното работно време.
Работното време за работа с клиенти в Център за административно обслужване – гр. Мъглиж, пл. „Трети март " № 32 - е от понеделник до петък от 8.30 до 17.00 ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите: Служители от ЦАО на телефон 04321/33 26 и на служител на ГРАО 04321/ 33 07;
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
 
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Изисквания и необходими документи:
1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението (по образец);
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Нотариално заверено пълномощно – в случай, че услугата се заявява от упълномощено лице;
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
 Образци на заявления / искания за предоставяне на административни услуги са на разположение в Център за административно обслужване на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март "№ 32 и на интернет страницата на общината www.maglizh.bg в секция „Администрация", подменю „ Административни услуги”, раздел "Гражданска регистрация и актосъставяне" и на адрес: https://maglizh.bg/административни-услуги/гражданска-регистрация-и-актосъставяне
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
1.Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
2.Устно в Центъра за административно обслужване;
3.На e-mail: delovodstvo@maglizh.bg, подписано с КЕП;
4.Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:  https://edelivery.egov.bg/;https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2108
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
Ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо
Електронен адрес за информация и формуляр за заяване на услугата: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2108
Електронен адрес за предложения, във връзка с услугата: на e-mail: obshtina@maglizh.bg
Вид на услугата (първична или комплексна) първична
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
1.Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
2.Чрез системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)
3.Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
4.По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт може да  бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;