Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684317, 684306
Факс: не
Адрес на електронна поща: contact@tundzha.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време на Дирекция "МДТ" е от
8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа;
Работно време с граждани от 8:00 часа до 12:00часа и от 13:00 часа до 16:00часа;
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от: Дирекция "Местни данъци и такси"
Изисквания и необходими документи•Заявление за издаване на услугата;
•Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /Необходими за удостоверяване на самоличността на заявителя/;
•Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата•Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
•Заявлението се регистрира в информационната система на Дирекция "Местни данъци и такси";
•Проверка на базите данни в информационната система на Дирекция "Местни данъци и такси" по партида на заявителя;
•Издаване на преписа;
•Получаване на преписа по заявения начин.
Начини на заявяване на услугата
- Лично или чрез упълномощено лице /с нотариално заверено пълномощно/ на гише в Центъра за административно обслужване в звеното на Дирекция „Местни данъци и такси“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - www.egov.bg;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - ССЕВ.
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Начини на получаване на издадения административен акт•Лично или чрез упълномощено лице на гише в Центъра за административно обслужване в звеното на Дирекция „Местни данъци и такси“;
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
•Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
•По електронен път на електронна поща;
•Чрез Системата за сигурно електронно връчване - ССЕВ.
Закон за местните данъци и такси
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 2 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път
По банков път