Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2288 Предоставяне на консултантски пакети по Програмата за развитие на селските райони, 2014 - 2020 г.

      Предоставяните консултантски пакети по Програмата за развитие на селските райони, 2014 - 2020 г. са кодирани в 12 групи: ТП 1, ТП 2, ТП 3, ТП 4, ТП 5.1., ТП 5.2., ТП 5.3., ТП 5.4., ТП 5.5., ТП 5.6., ТП 5.7. и ТП 6.
      ТП 1 - същността и характеристиките на системата за кръстосано съответствие и за основните нормативни актове, на които е изградена тази системата;
      ТП 2 - селскостопански практики от полза за климата и околната среда, политиката за водите, информация и съвети относно мерки за смекчаване на последиците от изменението на климата и адаптиране към него, биологичното разнообразие и опазването на водите;
      ТП 3 - нормативните изисквания за гарантиране на законното право на работниците и служителите за здравословен и безопасен труд и и съответните правила и стандарти и по-специално за отрасловите правила за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд ;
      ТП 4 - прилагане на нормативната уредба по правилната употреба на продукти за растителна защита и методите на интегрирано управление на вредителите съгласно Закона за защита на растенията;
      ТП 5 (от 5.1 до 5.7) - изготвяне на бизнес план и заявление за кандидатстване по подмярка 6.3, 4.1.2., 4.2.2., 4.4.2.и подмярка 6.4.2. от ПРСР 2014-2020 г.;
      ТП 6 - съдържа предоставяне на съвети и информация, които са насочени към модернизиране на стопанството, изграждане на конкурентоспособност, секторна интеграция, иновации и пазарно ориентиране; икономическите показатели на земеделското стопанство, конкурентоспособността и насърчаващи предприемачество на малкия земеделски стопанин; управление на риска в земеделското стопанството, свързан с неблагоприятни климатични явления, нашествия на вредители, болести по растенията и животните.
  • На основание на:
    • Наредба № 7 от 5.05.2016 г. за прилагане на подмярка 2.1.2. "Консултантски услуги за малки земеделски стопанства" по мярка 2 "Консултантски услуги, услуги по управление на стопанството и услуги по заместване в стопанството" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. - чл. 11, ал. 1, Услугата се предоставя на земеделски стопани, отговарящи на изискванията на чл. 14 от Наредба №7/ 2016 г.
    • Правилник за устройството и дейността на Националната служба за съвети в земеделието - чл. 13, ал. 1, т. 13
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Изпълнителен директор
  • Срок за предоставяне:
    • в зависимост от спецификата на предоставяния консултантски пакет-2 месеца
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • за съответния прием по мярка 2 от ПРСР 2014-2020 г.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на земеделието и храните
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на земеделието и храните
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Потребителите на административни услуги, предоставяни от НССЗ, имат възможност да подадат жалби, сигнали и оплаквания относно качеството на административното обслужване:

      - в деловодството на НССЗ на адрес: 1334 гр.София, ул.”Банско шосе” №7;

      - по пощата и/ или чрез куриерска пратка  на същия адрес;

      - по електронната поща на адрес: office@naas.government.bg;

      - в териториалните областни/мобилни общински офиса на посочените, в т.ч. „Звено за административни услуги“  адреси и телефони;

      - чрез обаждане на тел. +359 02 810 09 88;

      - чрез кутия за сигнали и предложения, поставени във всеки един от 27-те териториални областни офиса, 28-те мобилни общински офиси, както и на 3- етаж в сградата на НССЗ;

      - чрез попълване на анкетната карта- директно от интернет страницата и/ или на място в деловодството на НССЗ, респ. в 27- те ТОО и 28-те МОО на НССЗ

       

      Сигнал за незаконни или неправилни, или пораждащи съмнение за корупция действия или бездействия на служители от администрацията, както и сигнали по повод качеството на предоставяните административни услуги, може да се изпращат по посочения ред.

      Изпълнителният директор на НССЗ се произнася с мотивирано решение по изготвения доклад от проверката за изясняване на обстоятелствата, изложени в постъпилите жалби, сигнали и предложения.

      Решението се взема най-късно в двумесечен срок от постъпването му. Когато особено важни причини налагат, срокът може да бъде продължен, но с не повече от един месец, за което се уведомява подателя.

      Решението е писмено, мотивира се и се съобщава на подателя в 7- дневен срок от постановяването му. Когато с решението се засягат права или законни интереси на други лица, то се съобщава и на тях.

      Решението се изпълнява в едномесечен срок от постановяването им. По изключение, когато това се налага по особено важни причини, срокът може да бъде продължен, но с не повече от два месеца, за което се уведомява подателят.

      На получените жалби, сигнали и предложения ще се отговори по избрания от подателя начин - по пощата, на посочена електронна поща или факс.

      Няма да се изпращат отговори и да се разглеждат сигнали и жалби, които са анонимни, съдържат нецензурни изрази и обидни изказвания по отношение на българската администрация и институции. За анонимни се считат тези, които не съдържат достатъчно данни за обратна връзка с подателя – име и адрес за обратна кореспонденция.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата се предоставя само на допустими за подпомагане земеделски стопани съгласно чл. 14 от НАРЕДБА № 7 ОТ 5 МАЙ 2016 Г. ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ПОДМЯРКА 2.1.2. "КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ ЗА МАЛКИ ЗЕМЕДЕЛСКИ СТОПАНСТВА" ПО МЯРКА 2 "КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ, УСЛУГИ ПО УПРАВЛЕНИЕ

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Главна дирекция "Съвети в земеделието"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Люлин, ул. "Банско шосе" № 7, п.к. 1331
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8100988
Адрес на електронна поща: office@naas.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Всеки работен ден без прекъсване, съгласно изискванията на чл. 10, т. 4 от Наредбата за административно обслужване.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане