Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, пл."Възраждане" 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: 68041
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, Работното време на отдел „Услуги на гражданите” е без прекъсване от 8,00 часа до 17.30 часа.
Поради удълженото работно време на отдела от 08,00 ч. до 17,30 ч., служителите работят на ротационен принцип от 08,00 ч. до 17,00 ч. и от 08,30 ч. до 17,30 ч. с един час почивка за хранене.
Установява се различен ред за ползване на почивките, така че да се осигури непрекъсваем режим на работа с потребителите в рамките на обявеното за звената работно време.
Главни специалисти в кметствата и кметските наместничества
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян,
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на служителите е от 8.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа, с един час обедна почивка - от 12.00 до 13.00.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявление в свободен текст, в което се упоменава къде е работило лицето, каква длъжност е заемало и през кои години.
Заявлението може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез е-mail: postbox@troyan.bg
Срок за издаване на удостоверението и предаване на заявителя.Издаване на удостоверението с наличните данни.
7 дни от подаване на заявлението.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
• По електронен път на електронен адрес: ……………………………………………………………………………….
Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.)
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж