Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
-
2134
Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)
Осигурителния доход, върху който са внесени или дължими осигурителни вноски на служители с вече прекратено служебно или трудово правоотношение, се установява освен с данните предоставяни периодично от осигурителя в Национална агенция за приходите или с осигурителна книжка, и с документ по утвърден образец (УП 2), издаван от осигурителя.
-
2134
Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)
- На основание на:
- Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.) - чл. 5, ал. 7
- Наредба за пенсиите и осигурителния стаж - чл. 40, ал. 2
- Закон за администрацията - §. 1, т. 2, б. в
- Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
- Не
- Орган по предоставянето на административната услуга:
- Кмет на община
- Срок за предоставяне:
- 5 ДНИ
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
- Кмет на община
- Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
- Кмет на община
- Ограничения и условности:
-
средство за идентификация – КЕП
1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
3. Отворете формата с Adobe Reader.
4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми
-
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения: