Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, пл. Никола Мушанов 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: +359 32
Телефон за връзка: (+359 32)605543, (+359 32)605527, (+359 32)605539, (+359 32)605517, (+359 32)605524
Факс: (+359 32)627104
Адрес на електронна поща: delo@pd.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време от 9,00 до 17,30ч. с 30 мин. почивка
Звено за административно обслужване приемащо документи и предоставящи информация
Център за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО)
- Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
- телефон -+359 32 605527, факс: 032/63 20 34;
- ел. поща: delo@pd.government.bg;
- работно време: 09:00-17:30ч.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Документ за собственост (отстъпено право на строеж) № ………../……….. г.;
2. Проект за ПУП съгласуван по чл. 128, ал. 6 от ЗУТ;
3. Доказателства за проведено съобщаване на ПУП по чл. 128, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, с изключение на случаите по ал. 13 и констативен акт за постъпили възражения ;
4. Инвестиционен проект в части…- 3 екземпляра;
5. Оценката за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ;
6. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6, т.2 и съгласно изискванията на чл. 144, ал. 1, т. 5 от ЗУТ;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
ð Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак T, когато плащането е извършено по електронен път)
Други специфични документи:
1. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води , издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 6 от ЗУТ;
2. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 2 от ЗУТ;
3. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 3 от ЗУТ;
4. Влезли в сила административни актове, необходими за разрешаване на строителството;
5. Съгласуване с Министерството на културата при условията на Закона за културно наследство (за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони);
6. Решение по ОВОС (при необходимост);
7. Документ удостоверяващ строителната стойност на обекта.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец IISDA-1984, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-1984
1.3. Регистрационен индекс ДС-26-xxx
1.4. Вид дейност - ДС-26
1.5. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.6. Относно – кратка информация за документа
1.7. Насочен към – отговорен служител към когото се насочва документа
1.8. Изготвен от
1.9. Подписан от
1.10. Краен срок – задава се крайния срок за изпълнение на услугата
1.11. Състояние
1.12. Дело – индекс за класиране на преписката съгл. сроковете за съхранение
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
4. На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Насочване за резолюция
1. Регистрираната преписка се насочва към ръководител за поставяне на резолюция за изпълнение от съответния директор или началник на отдел;
2. Поставя се краен срок за изпълнение;
3. Документите се предават на прекия ръководител, в чийто отдел се извършва услугата;
Поставяне на задачи за изготвяне на документ
1. Прекият ръководител поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на изпълнителя. При поставяне на срок по задачите се вземат предвид всички допълнителни процедури (съгласуване, становище и др.) необходими за предоставяне на услугата;
2. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
3. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
4. Съставя се документ по образец ИИСДА-1984-ОА с информацията по заявената услуга;
5. Подписва се от изпълнител;
6. Съгласува се от отговорен служител;
7. Подписва се от началник отдел и/или директор на дирекция;
Предаване за подпис от ръководител
1. Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на ресорен заместник-областен управител и/или областен управител за подпис;
2. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на директор на дирекция и/или началник отдел;
3. Подписаните документи се предават със задача на деловодството за регистриране на документ за заявителя;
Предаване в деловодството за извеждане и предаване/изпращане
1. Преписката вкл. всички приложени документи се предават на деловодител за извеждане на заявения документ;
2. Резултатът от изпълнението се регистрира като пореден междинен изходящ документ;
3. Сканира се и се въвежда в АИС документа с подписите на служителите участвали в извършването на заявената услуга;
4. Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При изпращане по пощата се сканира и въвежда в АИС обратната разписка за получаване. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага копие или оригинал от пълномощното, ако е за многократно използване;
Информация за етапа по обработка на преписката
-
във фронт-офиса на администрацията;
на телефон 032 605527; 032 605556;
чрез код за достъп през Интернет на адрес: pd.government.bg
Начин на заявяване на услугата
· лично в Центъра за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· Чрез пощенски оператор;
· Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Информация за предоставяне на услугата може да се намери на адреси:
Начин за получаване на искания документ
- Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването;
- Лично или упълномощено лице от звеното за административно обслужване;
- По електронен път на електронна поща;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаСтойността на таксата за одобряване на инвестиционен проект като част от КПИИ се определя по реда на чл. 150, ал. 4 от ЗУТ и чл. 28, ал. 6 от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители.
Стойността на таксата за издаване на разрешение за строеж се определя по реда на чл. 150, ал. 4 от ЗУТ и чл. 29, ал. 2 от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители.
Увеличението с 30 на сто спрямо дължимите такси, не се прилага за линейни обекти на техническата инфраструктура, за национални обекти и за общински обекти от първостепенно значение.
Стойността на таксата за извършване на оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6, т. 1 от ЗУТ се определя по реда на чл. 28, ал. 2 от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители и е в размер 0,1 на сто от строителната стойност на обекта, но не по-малко от 500 лв. и не повече от 3000 лв.
- В брой в звеното за административно обслужване
- Чрез ПОС терминал на място
- По банков път, Банка: ОББ BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG12UBBS88883121757001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта