Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2021 Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти

      Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 62, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ограничения и условности:
    • средство за идентификация – КЕП

      1.    Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

      2.    Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).

      3.    Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

      За да заявите услугата:

      1.    Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".

      2.    Съхранете електронната форма на вашия компютър.

      3.    Отворете формата с Adobe Reader.

      4.    Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.

      5.    Попълнете всички полета с изискваната информация.

      6.    От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.

      7.    След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.

      8.    Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.

      9.    След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

      Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или

      Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Плевен, общ. Искър, гр. Искър,
Код за междуселищно избиране: 06516
Телефон за връзка: (06516)2424
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 11,30 ч до 12,30 ч почивка от 12,30 ч до 13,30 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Социално- икономическо развитие и териториално селищно устройство"
Адрес: обл. Плевен, общ. Искър, гр. Искър, ул."Г.Димитров" № 38, п.к. 5868
Код за междуселищно избиране: 06516
Телефон за връзка: (06516)2424
Факс: (06516)2196
Адрес на електронна поща: n_goranova@iskarbg.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12,00 ч до 12,30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Финансово-стопански дейности"
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане