Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1975 Издаване на заповед за изменения в одобрен инвестиционен проект

      След издаване на разрешението за строеж областният управител може да разреши измененния в одобрен инвестиционен проект по реда и при условията, предвидени в Закона за устройство на територията. Тези изменения се отразяват със заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж. Заповедта за допълване на разрешението за строеж се издава едновременно с одобряване на измененията в инвестиционния проект.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 145, ал. 2, във връзка с; чл. 154, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни, 14 дни в случаите по чл.142, ал.6, т.2 от ЗУТ
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Без срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Върховен административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Отказ да се одобри инвестиционен проект се прави само по законосъобразност, като се посочват конкретните мотиви за това. Собственикът на строежа се уведомява писмено за отказа да се одобри инвестиционния проект.

      Отказът се обжалва пред Върховния административен съд в 14-дневен срок от съобщението за издаването му. Срокът е преклузивен, започва да тече от деня, следващ деня на съобщаване на заповедта и изтича в края на 14-тия ден. Когато последният ден от срока е неприсъствен, срокът свършва в първия следващ го присъствен ден.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, пл. Никола Мушанов 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: +359 32
Телефон за връзка: (+359 32)605543, (+359 32)605527, (+359 32)605539, (+359 32)605517, (+359 32)605524
Факс: (+359 32)627104
Адрес на електронна поща: delo@pd.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време на дирекцията
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане