Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно - правно обслужване и финансова дейност"
Адрес: обл. Шумен, общ. Върбица, гр. Върбица, ул.Септемврийско въстание"№40, п.к. 9870
Код за междуселищно избиране: 05391
Телефон за връзка: (05391)21-31
Факс: (05391)20-05
Адрес на електронна поща: obshtina@varbitsa.org
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, ЦАО е с гъвкаво работно време, , от 8:00 часа до 17:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявяване на услугауслугата се заявява от правоимащо лице
Изисквания, процедури, инструкцииДопускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
Заявяване и изпълнение на услугата:
ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Главен архитект на Община Върбица
1.Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
2061 ДОПУСКАНЕ НА ИЗМЕНЕНИЯ В ОДОБРЕН ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ
2.Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
чл. 154, ал. 1 и чл. 154, ал. 5 от Закон за устройство на територията;
3.Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/:Главен архитект на Община Върбица
4.Информация за центъра за административно обслужване:
Адрес: община Върбица, гр. Върбица, п.к. 9870, ул. "Септемврийско въстание" № 40;
e-mail: obshtina@varbitsa.org.
web: www.varbitsa.org.
05391/21-31; - стационарен телефон,с тарифа съответстваща на индивидуалния план на потребителя
5.Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към Гл.архитект;
Одобряване на инвестиционните проекти от гл.архитект;
Всички части на одобрените инвестиционни проекти се подпечатват с печата на общинската администрация;
Издаване на Заповед за изменение в одобрения инвестиционен проект;
Предоставяне на одобрения инвестиционен проект на заявителя срещу подпис.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
50.00 лв. за физически лица - 7 дни;
100.00 лв. за юридически лица - 7 дни.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Оригинална виза за проектиране по чл.140 от ЗУТ или цветно копие на ПУП, заверен „вярно с оригинала“;
Нотариално заверено съгласие на заинтересуваните лица – възложителят, собствениците и носителите на ограничени вещни права в поземления имот;
Две копия от инвестиционен проект с обхват и съдържание, определени с Наредба №4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти на хартиен и електронен носител:
Част Архитектура
Част Озеленяване
Част ОВК
Част СК
Част Геодезия
Част ВОД
Част Ел.
Част Геология
Част Пътна
Част ВиК
Част Енергийна ефективност
Част Технология
Част Пожарна безопасност
Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ;
Комплексен доклад за оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУT;
Решение по оценка на въздействието в/у околната среда (когато има промяна на функцията и предназначението);
Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа, втора и трета категория;
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура – Енерго Про, ВиК и др.;
Писмо на НИНКН за обекти недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони;
Документ за платена такса.
Органи, който издават посочените документи:
Агенция по вписвания.
Община Върбица.
Проектант.
Правоспособен инженер конструктор.
Експертен съвет или регистрирана фирма консултант.
РИОСВ.
Експлоатационни дружества.
РС ПБЗН Шумен.
НИНКН.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
7.Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
По факс:05351/7470
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
8.Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varbitsa.org;
в) интернет адрес за служебно заявяване - obshtina@varbitsa.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
3 години
10.Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише „Каса” в Център за административно обслужване ;
По банкова сметка:
IBAN: BG88 CECB 9790 8447 0883 02
BIC: CECB BGSF
Банка: ЦКБ АД кл. Търговище
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за административно обслужване.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция“Електронно управление"
11.Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:Кмет на община Върбица.
12.Ред и срок за обжалване:Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.216 от Закона за устройство на територията.
13.Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: оbshtina@varbitsa.org
14.Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване .
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
и като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
и като вътрешна куриерска пратка;
и като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:
За обикновена услуга:
- за физически лица - 50.00 лв.;
- за юридически лица - 100.00 лв.
По банкова сметка:
BIC: CECB BGSF
IBAN: BG88 CECB 9790 8447 0883 02
Банка: ЦКБ АД кл. Търговище
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път