Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, пл. Никола Мушанов 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: +359 32
Телефон за връзка: (+359 32)605543, (+359 32)605527, (+359 32)605539, (+359 32)605517, (+359 32)605524
Факс: (+359 32)627104
Адрес на електронна поща: delo@pd.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време от 9,00 до 17,30ч. с 30 мин. почивка
Звено за административно обслужване приемащо документи и предоставящи информацияЦентър за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО)
- Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
- телефон -+359 32 605527, факс: 032/63 20 34;
- ел. поща: delo@pd.government.bg;
- работно време: 09:00-17:30ч.
Необходими документи за стартиране на процедурата1. Документи за: (отбележете със знак T приложимото)
ð Собственост (отстъпено право на строеж) №……………../…………….;
ð Учредени вещни права;
ð Учредени сервитути по реда на специални закони;
ð Право на преминаване по чл. 192 от ЗУТ;
ð Право на прокарване по чл. 193 от ЗУТ.
2. Одобрен инвестиционен проект.
3. Документи по чл. 148, ал. 8 от ЗУТ (отбележете със знак T приложимото) :
ð Влязло в сила решение по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС);
ð Решение, с което е преценено да не се извършва ОВОС;
ð Решение за одобряване на доклад за безопасност за изграждане или реконструкция на предприятие и/или съоръжение с висок рисков потенциал или на части от него по реда на Закона за опазване на околната среда.
4. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ.
5. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Регистрация на преписка в деловодството1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец IISDA-1974, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-1974
1.3. Регистрационен индекс ДС-23-xxx
1.4. Вид дейност - ДС-23
1.5. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.6. Относно – кратка информация за документа
1.7. Насочен към – отговорен служител към когото се насочва документа
1.8. Изготвен от
1.9. Подписан от
1.10. Краен срок – задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. АПК
1.11. Състояние
1.12. Дело – индекс за класиране на преписката съгл. сроковете за съхранение
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Насочване за резолюция 1. Регистрираната преписка се насочва към ръководител за поставяне на резолюция за изпълнение от съответния директор или началник на отдел;
2. Поставя се краен срок за изпълнение;
3. Документите се предават на прекия ръководител, в чийто отдел се извършва услугата;
Поставяне на задачи за изготвяне на документ1. Прекият ръководител поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на изпълнителя. При поставяне на срок по задачите се вземат предвид всички допълнителни процедури (съгласуване, становище и др.) необходими за предоставяне на услугата;
2. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
3. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
4. Съставя се документ по образец ИИСДА-1974-ОА с информацията по заявената услуга;
5. Подписва се от изпълнител;
6. Съгласува се от отговорен служител;
7. Подписва се от началник отдел и/или директор на дирекция;
Предаване за подпис от ръководител1. Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на ресорен заместник-областен управител и/или областен управител за подпис;
2. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на директор на дирекция и/или началник отдел;
3. Подписаните документи се предават със задача на деловодството за регистриране на документ за заявителя;
Предаване в деловодството за извеждане и предаване/изпращане1. Преписката вкл. всички приложени документи се предават на деловодител за извеждане на заявения документ;
2. Резултатът от изпълнението се регистрира като пореден междинен изходящ документ;
3. Сканира се и се въвежда в АИС документа с подписите на служителите участвали в извършването на заявената услуга;
4. Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При изпращане по пощата се сканира и въвежда в АИС обратната разписка за получаване. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага копие или оригинал от пълномощното, ако е за многократно използване;
Информация за етапа по обработка на преписката
-
във фронт-офиса на администрацията;
на телефон 032 605527; 032 605556;
чрез код за достъп през Интернет на адрес: pd.government.bg
Начин на заявяване на услугата· лично в Центъра за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· Чрез пощенски оператор;
· Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Информация за предоставяне на услугата по електронен пътИнформация за предоставяне на услугата може да се намери на адреси:
Начин за получаване на искания документ
- Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването;
- Лично или упълномощено лице от звеното за административно обслужване;
- По електронен път на електронна поща;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТакса в размер на 0,05 на сто от строителната стойност на обекта, но не по-малко от 250 лв. и не повече от 1500 лв.- чл.143, ал.2 от ЗУТ, раздел IV от Тарифа №14 за таксите, събирани в системата на МРРБ и от областните управители (обн. ДВ. бр.94/12.08.1998г.) и Инструкция №3 от 17.12.2001г. на МРРБ за прилагането му (обн. ДВ. бр.111/28.12.2001г.)
Такса, начин за плащане
- В брой в звеното за административно обслужване
- Чрез ПОС терминал на място
- По банков път, Банка: ОББ BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG12UBBS88883121757001
o Важно: При плащане по банков път задължително в основание за плащане записвайте входящия номер на преписката и:
- трите имена на заявителя за физически лица;
- име и БУЛСТАТ за юридически лица;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път