Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
ЗаявяванеЗаявяването на административната услуга може да бъде наоправено:
- лично, в Центъра за административно обслужване на гражданите /ЦАО/ - Областна администрация Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
- чрез упълномощен представител, в Центъра за административно обслужване на гражданите /ЦАО/ - Областна администрация Кюстендил, ул."Демокрация" №44, партер;
- чрез пощенски оператор;
- устно, в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена услуга;
- по електронен път
Необходими документи:
1. Технически паспорт на строежа, заверен от лицата които са го съставили на:
- хартиен носител в необходимия брой екземпляри съгласно чл.176а, ал.4 от ЗУТ;
- магнитен носител.
В случаите, когато заявлението се подава от упълномощен представител, е необходимо да се представи нотариално заверено пълномощно.
ИзпълнениеСрок за изпълнение: 7 дни.
Срокът започва да тече след представяне на всички изискани документи.
Контрол по съответната преписка може да се осъществява от потребителите на услугата, посредством справка за движението на преписката им на място в ЦАО, на тел. (078) 55 06 70 - Деловодство, на е-поща: delovodstvo@kn.government.bg.
Процедурата по предоставяне на административната услуга включва:
Приемане на документите, преглед и идентифициране на заявителя;
Регистриране на заявлението в деловодната система;
Въвеждане на данните от заявлението, сканиране и прикачване на приложени документи;
Резолиране на заявлението и насочване към изпълнител;
Проверка за редовност и пълнота на заявлението за предоставяне на административната услуга;
Изготвяне и изпращане на съобщение за нередовност и непълнота на заявлението за предоставяне на административна услуга (ако такива са установени) до заявителя;
Извличане на информация и генериране на документ;
Разпечатване на електронната форма на документа;
Преглед, подписване и подпечатване на изготвения документ;
Класиране на подписания документ в преписката;
Уведомяване на заявителя за издадения документ;
Предаване на документа на заявителя;
Приключване на преписката в деловодната система;
Актуализиране на преписката с информация от обратната разписка.
ПолучаванеСлед заверка, единият оригинал на хартиен носител се дава на заявителя.
Другият оригинал на хартиен носител и на оптичен носител, след заверка се съхранява в архива на администрацията, съгласно чл.15, ал.1 от Наредба № 5 от Наредба №5 от 28.12.2006 г.
Средства за електронна идентификация ниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закона за устройство на територията