Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване.
Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документил подаване и получаванеНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Искане по образец и:
Документ за самоличност (лична карта).
Подадено заявление за постоянен адрес или адресна карта за настоящ адрес.
Документи по гражданско състояние (раждане, граждански брак, развод, смърт – за лицето и членовете на семейството).
Удостоверение за придобиване (възстановяване) на българско гражданство, издадено от Министерство на правосъдието.
Удостоверение (Разрешение) от Министерство на правосъдието за получаване на статут на бежанец или хуманитарен статут, или на които е предоставено убежище в РБ.
Удостоверение (Разрешение) от Министерство на правосъдието за дългосрочно или постоянно пребиваване в РБ.
ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/d75c86b6-42a7-4c22-8fc9-9fcc186cde1a.
Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
3 работни дни – за обикновена услуга;
1 работен ден – за бърза услуга;
3 часа – за експресна услуга.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронна поща …………………..
Закон за гражданската регистрация
Закон за електронното управление
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 5 лв.
За експресна услуга 7 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез Easypay.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/d75c86b6-42a7-4c22-8fc9-9fcc186cde1a.
По банкова сметка:
IBAN: BG05DEMI92408400038672;
BIC: DEMIBGSF;
„Търговска Банка Д“ АД – финансов център Търговище“;
Кодът за вида плащане е: 448007
Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път