Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване.
Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи, подаване и получаванеЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец.
Документ за самоличност.
Документ за собственост върху имота или документ за ползване на имота за жилищни нужди (например договор за наем) /при необходимост/.
Декларация за писмено съгласие на собственика (ако заявителят не собственик на имота) /при необходимост.
Декларацията трябва да е подписана лично от собственика, пред длъжностното лице, или да е нотариално заверена.
Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично, от родител (за лица под 18г.) или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/82477674-1fae-44c2-9bb7-062b1d3853dc.
Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
3 работни дни – за обикновена услуга;
1 работен ден – за бърза услуга;
3 часа – за експресна услуга.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронна поща …………………..
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 5 лв.
За експресна услуга 7 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез Easypay.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/82477674-1fae-44c2-9bb7-062b1d3853dc.
По банкова сметка:
IBAN: BG05DEMI92408400038672;
BIC: DEMIBGSF;
„Търговска Банка Д“ АД – финансов център Търговище“;
Кодът за вида плащане е: 448007
Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път