Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Екология, управление на отпадъците и природни ресурси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54521
Адрес на електронна поща: eko@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка на отдел " Екология, управление на отпадъците и природни ресурси" от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
- 0335 54 521 - Гише 2 Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Гише 4 Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
- 0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
- 0335 54 593 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
- 0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
1.Документ за собственост
2. Протокол за трасиране
3. Протокол за ВОТ
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице.
- Устно в Центъра за административно обслужване.
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
- ниво на предоставяне на услугата – Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg/Раздел Административно обслужване
- средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Проверка на докуметиПлащанеПолучаване
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10 лв.
УСЛУГАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАПЛАТЕНА ПО ЕДИН ОТ СЛЕДНИТЕ НАЧИНИ:
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- Чрез ПОС терминал на „Каса“ в Центъра за административно обслужване
- По електронен път
По банков път
IBAN: BG81FINV91508416025382;
BIC: FINVBGSF;
Банка: „ПИБ АД-КЛОН КАРЛОВО, УЛ.ГЕНЕРАЛ КАРЦОВ №6;
- Кодът за вида плащане е: 448081
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път