Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, пл. Никола Мушанов 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: +359 32
Телефон за връзка: (+359 32)605543, (+359 32)605527, (+359 32)605539, (+359 32)605517, (+359 32)605524
Факс: (+359 32)627104
Адрес на електронна поща: delo@pd.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време от 9,00 до 17,30ч. с 30 мин. почивка
Необходими документи за стартиране на процедурата· Документи, удостоверяващи основанието за настъпилата промяна в обстоятелствата/ явната фактическа грешка в съществуващ акт за държавна собственост.
· Документи, удостоверяващи статута на юридическото лице.
· Посочване на акт за държавна собственост.
· Валидна скица на имота (по одобрена кадастрална карта, по действащия ПУП на населеното място или по КВС) (при необходимост).
· Данъчна оценка на имота (при необходимост).
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Звено за административно обслужване приемащо документи и предоставящи информацияЦентър за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО)
- Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
- телефон -+359 32 605527, факс: 032/602034;
- ел. поща: delo@pd.government.bg;
- работно време: 09:00-17:30ч.
Регистрация на преписка в деловодството1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец IISDA-1973, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-1973
1.3. Регистрационен индекс ДС-13-xxx
1.4. Вид дейност - ДС-13
1.5. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.6. Относно – кратка информация за документа
1.7. Насочен към – отговорен служител към когото се насочва документа
1.8. Изготвен от
1.9. Подписан от
1.10. Краен срок – задава се крайния срок за изпълнение на услугата - 30 дни – чл. 57, ал. 1 – 5 от АПК
1.11. Състояние
1.12. Дело – индекс за класиране на преписката съгл. сроковете за съхранение
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
4. На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Насочване за резолюция 1. Регистрираната преписка се насочва към ръководител за поставяне на резолюция за изпълнение от съответния директор или началник на отдел;
2. Поставя се краен срок за изпълнение;
3. Документите се предават на прекия ръководител, в чийто отдел се извършва услугата;
Поставяне на задачи за изготвяне на документ1. Прекият ръководител поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на изпълнителя. При поставяне на срок по задачите се вземат предвид всички допълнителни процедури (съгласуване, становище и др.) необходими за предоставяне на услугата;
2. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
3. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
4. Съставя се документ по образец ИИСДА-1983-ОА 2.2 с информацията по заявената услуга;
5. Подписва се от изпълнител;
6. Подписва се от началник отдел и/или директор на дирекция;
Предаване за подпис от ръководител1. Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на ресорен заместник-областен управител и/или областен управител за подпис;
2. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на директор на дирекция и/или началник отдел;
3. Подписаните документи се предават със задача на деловодството за регистриране на документ за заявителя;
Предаване в деловодството за извеждане и предаване/изпращане1. Преписката вкл. всички приложени документи се предават на деловодител за извеждане на заявения документ;
2. Резултатът от изпълнението се регистрира като пореден междинен изходящ документ;
3. Сканира се и се въвежда в АИС документа с подписите на служителите участвали в извършването на заявената услуга;
4. Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При изпращане по пощата се сканира и въвежда в АИС обратната разписка за получаване. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага копие или оригинал от пълномощното, ако е за многократно използване;
Информация за етапа по обработка на преписката
- във фронт-офиса на администрацията;
- на телефон +359 32 605527;
- през интернет на адрес: pd.government.bg
Начин на заявяване на услугата· лично в Центъра за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Пловдив, пл. "Никола Мушанов" 1, партер;
· Чрез пощенски оператор;
· Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Информация за предоставяне на услугата по електронен пътИнформация за предоставяне на услугата може да се намери на адреси:
Начин за получаване на искания документ
- Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването;
- Лично или упълномощено лице от звеното за административно обслужване;
- По електронен път на електронна поща;
Закон за държавната собственост
Правилник за прилагане на закона за държавната собственост