Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Дунавска" №6, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094)605720
Адрес на електронна поща: del_oa@vidin.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Център за административно обслужване:
Работно време от 09.00ч. до 17.30ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: del_oa@vidin.government.bg; Телефон за комуникация с потребителите: 094/ 605 720 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
заявяване на услугаУслугата може да бъде заявена:
- По пощата на адрес: 3700 Видин, ул. Дунавска №6 чрез лицензиран пощенски оператор;
- „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Видин /партерен етаж/;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- На електронни пощи: del_oa@vidin.government.bg и ou_oa@vidin.government.bg ;
- чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
- чрез Портал за електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/investments-and-construction/22de1bb8-cdb6-4244-8b81-7d7de01dc69a /изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/.
- устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Инетрнет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - http://www.vidin.government.bg
Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП
Изпълнение на услугата
Полученото заявление се резолира от областен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“, който го разпределя за изпълнение към служител от специализираната администрация.
Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Информация за движението на преписката се предоставя от служителите в Центъра за административно обслужване.
Вид на услугата-първична
Начини на получаване на резултата от услугата:
· по пощата, на посочен от адресата адрес;
· на ръка в Център за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Приложения:
1. Оценка на съответствието по чл. 142 от ЗУТ;
2. Документи по чл. 143 и 144 от ЗУТ;
3. Документ, удостоверяващ строителната стойност на обекта;
4. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители
В случай, че услугата се заявява и получава по електронен път (заявена с квалифициран електронен подпис), таксата за услугата се намалява с 10%, като намалението не може да надвишава 20 (двадесет) лева, съгласно чл. 10а, ал. 2 от Закон за електронното управление.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път