Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданско състояние и гражданска регистрация"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, ул. "Първи май" № 18
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр.111
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 12.00ч; 13.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедната почивка е съобразена с наличието на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, 6300
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Местни приходи, данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр 211
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Информационен център и административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел „Гражданско състояние и гражданска регистрация”;
Длъжностното лице, след проверка в регистъра на населението и при необходимост в регистрите на актовете за гражданско състояние, вписва в удостоверението установените различни имена на лицето (собствено, бащино, фамилно).Удостоверението се издава само когато различните имена на лицето са вписани в регистъра на населението и/или в регистрите на актовете за гражданско състояние.
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК);
Изготвяне на удостоверението;
Получаване на индивидуалния административен акт от Информационен център и административно обслужване по избран от заявителя начин.
Начин на получаванеЛично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на АЕУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4 лв.
За бърза услуга 6 лв.
За експресна услуга 8 лв.
4 /четири/ лева – 7 дни /обикновена услуга/;
6 /шест/ лева – 3 работни дни /бърза услуга/;
8 /осем/ лева – 1 работен ден /експресна услуга/;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път