Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:00 до  17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване.
Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Необходими документиНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: ИСКАНЕ по образец и:
        ·     Документ за самоличност.
        .      Нотариално заверено пълномощно  (при необходимост)
        .      Актуална скица на имота (по служебен път)
        .      Документи, доказващи правния интерес на лицето /при наличие на такива/
 
       Забележка: Всички документи се представят и в оригинал за сверяване на данните.
       Забележка: Освобождават се от плащане на цените на тези услуги следните групи:
       Държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и БЧК без услугата издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения.
       Лицата, на които се издават удостоверения за декларирани данни за представяне пред органите на ДСП.
 
ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
·      Лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от данъчно задълженото лице) в „Център за административно обслужване“ Дирекция  „Финансово – стопанска дейност и управление на собствеността“
·   Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, на адрес https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/0c09e522-340a-4620-a5fe-f4ffeeac108e
 
-Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
·  Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
·  По електронен път на точно упомената електронна поща.
·  Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o             Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o             Като вътрешна куриерска пратка.
o             Като международна препоръчана пощенска пратка.
 
 
						
					    	
																	
											
											Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)