Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Троян, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://troyan-ws.acstre.com/.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ и ПИК на НОИ или с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/dcd08b70-6496-487d-a09b-a3a7fec2c404
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: postbox@troyan.bg.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Документ за собственост - (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 01.12.2019 г.)
· Скица на имота (по служебен път).
· Удостоверение за идентичност на имота (по служебен път)
· Удостоверение за наследници (по служебен път).
· Заповед за отписване (ако е необходимо) - (по служебен път).
· В случай, че заявлението се подава от пълномощник: пълномощно.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Община Троян (Публичен регистър на Агенция по вписванията).
· Община Троян.
· Община Троян.
· Община Троян.
· Община Троян.
· Нотариус.
Заплащане на цената на услугатаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 20,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/dcd08b70-6496-487d-a09b-a3a7fec2c404
· По банкова сметка:
ü IBAN: BG94RZBB91558420008108
ü BIC: RZBBBGSF
ü Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Кодът за вида плащане е:
v 448007– за удостоверението, че имота не е актуван като общинска собственост.
Изготвяне на удостоверениетоНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
· 7 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
o По електронен път на посочен от вас електронен адрес …………………………………………………
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път