Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Елена, гр. Елена, гр.Елена, ул. "Ил.Макариополски" №24, п.к. 5070
Код за междуселищно избиране: 06151
Телефон за връзка: (06151)6261, 070014283
Факс: (06151)6510
Адрес на електронна поща: aok@elena.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Непрекъснат режим на работа за ЦАО и МДТ.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеНеобходими документи
Заявление по образец;
Документ за собственост;
Декларация-обяснение от собственика на имота за „наличие на крайно уважителни причини“ за премахване на дървесната растителност.
Протокол от правоспособен геодезист с данни за измерване наклона на терена (допустима стойност съгласно чл.33 от ЗОСИ – 12 градуса).
Актуална скица на имота;
Протокол за трасиране на имота/ите;
Договор за делба (само в случай на делба);
Удостоверение за наследници (представя се при необходимост. Набавя се по служебен ред);
Декларация от собствениците (наследниците) за съгласие на заявителя да добие дърва в общия (наследствения) имот;
Документ за платена такса.
Начини за заявяване на услугата:
Лично от Центъра за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като международна препоръчана пощенска пратка;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
Изтегля се заявлението от връзката в секция "Образци на документи";
Електронната форма се съхранява на Вашия компютър;
Отваря се формата с Adobe Reader и се попълват полетата;
Документът се подписва с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП);
Попълнената, подписана и съхранена форма се изпраща чрез Системата за сигурно електронно връчване към Общинска администрация Елена.
Начини на получаване на резултата от услугата
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път