Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
преценка за допустимост на заявлениетоДостъпът до обществена информация се заявява по един от следните начини:
1. Чрез подаване на писмено заявление в Центъра за административно обслужване/Деловодство на Областна администрация Кюстендил – партер на административна сграда, намираща се на адрес: ул. „Демокрация” № 44 в град Кюстендил. Заявлението се завежда с входящ номер и след резолюция от Областния управител се разглежда от определен със заповед от Областния управител за тази цел служител на Областна администрация - Кюстендил, който завежда заявлението и във регистъра на заявленията за достъп до обществена информация. Регистърът се поддържа на хартиен и електронен носител, и съдържа следните данни: №; рег. № на заявлението; заявител; исканата информация е относно; решение да се удовлетвори; решение да се откаже /основание/; решение – необходимост от уточняване на искането; решение – необходимост от съгласие на трето лице; отказ от достъпа до информация; изпълнител; отговорено /дата, изх. номер/; № на платежния документ; вид на носител на информацията; протокол /№, дата/. Заявленията се подават по пощата, на ръка или на e-mail: oblast@kn.egov.bg
2. Чрез устно заявяване на искане за достъп до обществена информация пред служителя в Центъра за административно обслужване.
3. Чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в ЗДОИ.
4. Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги, поддържан от Държавна агенция „Електронно управление“
Заявлението се счита за писмено и в случаите, когато е направено по електронен път на адреса на електронната поща oblast@kn.egov.bg или чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в ЗДОИ. В тези случаи не се изисква подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (OB, L 257/73 от 28 август 2014 г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
Заявлението за предоставяне на достъп до обществена информация съдържа:
1.1. трите имена и съответното наименование и седалище на заявителя;
1.2. описание на исканата информация;
1.3. предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информацията;
1.4. адрес за кореспонденция със заявителя.
Заявителите могат да подават заявление по образец, който могат да получат от Центъра за административно обслужване/Деловодство на Областна администрация Кюстендил или да изтеглят от официалната интернет страница на Областна администрация – Кюстендил.
Оставят се без разглеждане заявления, които не съдържат данните по т.1.1., 1.2. и 1.4.
Преценява се дали подаденото заявление е допустимо, с оглед чл. 25, ал. 1 и 2 от ЗДОИ.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за достъп до обществена информация
Не се заплаща за услугата
При предоставяне на обществена информация, дължимите разходи се заплащат по нормативи, определени от министъра на финансите, които не могат да превишават материалните разходи по предоставянето. Съгласно Наредба №Н-1 от 07.03.2022 г. за определяне на нормативите за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация, разходите се определят според вида на носителя, както следва:
1. Хартия А4 - 1 лист – 0,01 лв.;
2. Хартия А3 - 1 лист – 0,02 лв.;
3. Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А4 - 1 стр. – 0,02 лв.;
4. Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А3 - 1 стр. – 0,04 лв.;
5. CD диск 700 MB - 1 брой – 0,26 лв.;
6. DVD диск 4,7 MB - 1 брой – 0,30 лв.;
7. DVD диск 8,5 MB - 1 брой – 0,67 лв.;
8. USB флаш памет 4 GB - 1 брой – 3,46 лв.;
9. USB флаш памет 8 GB - 1 брой – 5,72 лв.;
10. USB флаш памет 16 GB - 1 брой – 7,93 лв.;
11. USB флаш памет 32 GB - 1 брой – 9,47 лв.;