Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Западен, ул Перущица 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/646655;0884546225
Факс: 032643438
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваемо работно време от 8.30 до 17.00 ч.
подаване на заявлениеНеобходими документи
1. Заявление по образец
2. Работни листове за класификация на отпадъците от подгрупа 18.01 на Приложение № 6 на Наредба № 3 / 2004 г.
3. Информационни листове за безопасност на химичните вещества и препарати, в съответствие с Приложение № 16 от Наредба за реда и начина на класифициране, опаковане и етикиране на съществуващи и нови химични вещества, препарати и продукти ( обн. ДВ, бр.6 / 2003 г.).
4. Описание на технологичния процес, в резултат на който се образува отпадъка; класификация на отпадъка.
5. Заповед на лицето, отговорно за управлението на болничния отпадък.
6. Заповед на комисия по управление на болничния отпадък.
Ход на процедурата1.Действия в РЗИ- Пловдив
Заявлението и прилежащите документи се подават в звеното за административно обслужване (деловодството) на Регионалната здравна инспекция- Пловдив, като получава входящ номер и се насочва за резолюция от директора/главния секретар на инспекцията. В съответствие с резолюцията от директора, преписката се насочва служебно за резолюция от Директор на Дирекция ” Надзор на заразните болести” и за изпълнение и контрол- към отдел ” Противоепидемичен контрол”.
Готовият документ се получава в звеното на административно обслужване (деловодството) на Регионалната здравна инспекция – Пловдив по данни за входящия номер на заявлението, лично от заявителя или от упълномощено от него лице.
Образуваната преписка, комплектувана с екземпляр от заключението се предава в отдел ”Противоепидемичен контрол” за съхранение и архив.
В 20 дневен срок от подаване на заявлението главен инспектор от отдел ”Противоепидемичен контрол” извършва проверка на документите и изготвя експертна оценка.
При непълноти в документацията и / или несъответствие със Закона за управление на отпадъците заявителя се уведомява писмено за отстраняване на съответните пропуски и му се определя 30 дневен срок за подаване на исканата допълнителна информация.
Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците
Наредба № 1 от 9 февруари 2015 г. за изискванията към дейностите по събиране и третиране на отпадъците на територията на лечебните и здравните заведения
Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 43 лв.чл. 28 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по закона за здравето ) - 43 лв
При плащане по банков път: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК ПЛОВДИВ, БАНКОВА СМЕТКА BG03UNCR75273154624101, БАНКОВ КОД UNCRBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път