Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Архитектура и териториално устройство"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр. Септември ул. "александър Стамболийски4 №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)7011
Факс: (03561)7799
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, стандартно
Заявяване
Със Заявление в свободен текст.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Заявление;
2. Документ за собственост;
3. Комплект проекти;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Заявяване1. Преписката се регистрира в деловодната система.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата.
3. Съгласуване на представените проекти от Главния архитект.
Начини на получаване на резултата от услугата
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща ценаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път