Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2080 Съставяне на актове за гражданско състояние на български граждани, които имат актове, съставени в чужбина

      Съставяне на актове за гражданско състояние на български граждани, които имат актове, съставени в чужбина
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 72, ал. 3, във връзка с; чл. 70, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ограничения и условности:
    • Актовете за раждане на лица, родени в чужбина, се съставят в Общината по постоянен адрес на майката, ако тя не е българска гражданка - в Общината по постоянен адрес на бащата.

      Актовете за граждански брак се съставят по постоянен адрес на съпруга, ако е български гражданин, а  ако той не е български гражданин - по постоянен адрес на съпругата.

      Актовете за смърт се съставят в Общината по постоянен адрес на починалото лице. Представените  документи, в зависимост от държавата, от която произхождат, трябва да отговарят на изискванията на Конвенцията за премахване на  изискванията за легализация на чуждестранни публични актове, съставена в Хага на 05.10.1961 г., по която Република България е страна или на двустранни международни договори, както и  на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и др. книжа. Изисква се те да бъдат преведени на български език и заверени в МВнР или консулските или дипломатическите представителства на Република България в чужбина.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Човешки ресурси и ГРАО"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684206
Факс: не
Адрес на електронна поща: contact@tundja.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време: 8:00 часа до 12:00часа и от 13:00 часа до 17:00часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане