Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Адрес на електронна поща: delo@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 12:30 часа. Център за административно обслужване с работно време без прекъсване от 08:00 часа до 16:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "ГРАО"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив, бул. "Марица" №57А, п.к. 4003
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 812
Адрес на електронна поща: a.itova@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Звеното работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиЛична карта.
Един от следните докуаменти:
1.Документ за собственост;
2. Документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
3. Други документи, доказващи собствеността или ползването на имота
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен пътНиво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за Сигурно електронно връчване
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Приложение 2, т.26 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община "Марица"
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта
- По електронен път чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - Държавна агенция "Електронно управление"
- По банков път:
Банка: Общинска банка АД ФЦ Пловдив
IBAN: BG 34 SOMB 9130 84 59938844
BIC: SOMBBGSF
Код на плащане: 44 80 07 - Такси за административни услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път