Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес

      Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 23
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община на район или на кметството или определени от тях длъжностни лица
  • Срок за предоставяне:
    • 1 ден/ 3 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    •  По реда и условията, установени в АПК.

  • Ограничения и условности:
    • При подаване на искането за издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес, се отбелязва желаният начин на получаване:

      - лично или чрез упълномощено лице, от звеното за административно обслужване;

      - като препоръчана пощенска пратка, на посочен от заявителя адрес;

      - като вътрешна куриерска пратка, на посочен от заявителя адрес;

      - на посочен от заявителя, адрес на електронна поща;

      - по електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Човешки ресурси и ГРАО"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684206
Факс: не
Адрес на електронна поща: contact@tundzha.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време: 8:00 часа до 12:00часа и от 13:00 часа до 17:00часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане