Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
"Административно-информационно обслужване и ГРАО"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, гр. Етрополе, пл. "Девети септември" № 1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: (0720)/68233, стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя
Адрес на електронна поща: delovodstvo@etropolebg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
Отдел "Хуманитарни и социални дейности"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, гр. Етрополе; пл. "Девети септември" № 1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: 0720/68206
Факс: 0720/65011
Адрес на електронна поща: obstna@etropolebg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ПРОЦЕДУРА
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление-декларация (по образец);
Копие от договор за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
Копие от документ, удостоверяваш въвеждането в експлоатация или друг документ, удостоверяващ законността на обекта, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията;
Копие от документ с подписи на повече от 50 на сто от собствениците в сграда, удостоверяващ съгласието им за извършване на туристическа дейност (при категоризиране на "стаи за гости" и "апартаменти за гости");
Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник;
Изисквания:
- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на приложените към заявлението документи за съответствие с нормативните изисквания и за установяване на законосъобразността им;
- Проверка за извършено плащане по услугата на половината такса;
- Изготвяне на протокол за откриване на процедура по категоризиране;
- Изготвяне на заповед за откриване на процедура по категоризиране, за обектите от протокола;
- Въвеждане в НР на данните за лицето, извършващо дейността и за обекта, подлежащ на категоризиране;
- Издаване на временно удостоверение за откритата процедура, валидно за срок от три месеца;
- Получаване на временното удостоверение по заявения начин;
- Извършване на оглед в обекта по категоризация и съставяне на констативен протокол;
- Изготвяне на доклад с предложение за утвърждаване на категория;
- Изготвяне на заповед за категоризиране;
- Изработване категорийна символика - удостоверение и месингова табела с вида на обекта и броя на звездите;
- Заплаща втората половина от дължимата такса за категоризиране;
- Получаване на категорийната символика от заявителя.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.etropole.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@etropolebg.com, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Етрополе, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес:
https://etropole.bg/bg/administrativni-uslugi
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.etropole.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване: delovodstvo@etropolebg.com. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка.
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма, приета с ПМС 118 от 2021 г.
За услугата се заплаща таксаТарифа за таксите, които се събират по закона за туризма
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта