Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)616 213
Факс: (084)662 114
Адрес на електронна поща: delovodstvo@rz-government.org
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време от 8.30 до 17.30 часа. Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Заявяване на услугатаЗаявителят подава искане с придружаващите документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост.
1. Документи за:
- Собственост (отстъпено право на строеж);
- Учредени вещни права;
- Учредени сервитути по реда на специални закони;
- Право на преминаване по чл. 192 от ЗУТ;
- Право на прокарване по чл. 193 от ЗУТ.
2. Одобрен инвестиционен проект.
3. Документи по чл. 148, ал. 8 от ЗУТ:
- Влязло в сила решение по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС);
- Решение, с което е преценено да не се извършва ОВОС;
- Решение за одобряване на доклад за безопасност за изграждане или реконструкция на предприятие и/или съоръжение с висок рисков потенциал или на части от него по реда на Закона за опазване на околната среда.
4. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ;
5. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Изпълнение на услугатаСлед установяване на допустимостта и основателността на искането, администрацията изпълнява заявената услуга.
За услугата се заплаща таксаСъгласно Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта