Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Дирекция "Административно и информационно обслужване"
  • Срок за предоставяне:
    • 7, 3, 1 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма нормативно регламентиран срок
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Севлиево, гр. Севлиево, Севлиево пл."Свобода" № 1, п.к. 5400
Код за междуселищно избиране: 0675
Телефон за връзка: Стационарни, на цената на един градски разговор: 0675/396 122; 0675/396 132, Мобилен, цена според тарифата на съответния оператор: 0878621312
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sevlievo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане